elviraterese.blogg.se

Ett År

Publicerad 2015-12-04 19:00:00 i Livet,

"Idag för ett år sedan exakt träffade jag kvinnan i
mitt liv. Elvira Stolk min bästa vän och partner.
Det finns inget i livet jag vill göra där du inte är inkluderad.
Jag ser fram emot vad som kommer näst i våra liv
och jag längtar efter dig och saknar dig så jätte mycket.
Vi har gått igenom mycket, skratt och gråt i dagar tillsammans,
resor och massvis med kärlek!
Jag älskar dig Elvira, glöm aldrig det!"
 
Den här texten, som kan vara något av den absolut vackraste texten jag någonsin har fått skriven till mig, möttes jag av idag. Det är mitt livs kärlek som har skrivit den till mig. Nu har det varit du och jag i ett år, Olof. Jag får fortfarande fjärilar i magen när jag ser dig, när du tar på mig och när du ler. Jag är lika kär i dig som jag var första dagen och jag blir lite mer kär för varje dag som går. Det bandet som vi har hunnit bygga upp under ett år, det bandet har jag inte till någon annan i hela världen. Du är mitt allt, min kärlek, älskare och bästa vän. Det är dig jag kommer att bli gammal tillsammans med. Mannen i mitt liv, Olof Skoglund, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela