elviraterese.blogg.se

Mercado Da Ribeira

Publicerad 2015-11-05 23:01:49 i Allmänt,

 
 
 
Avskedsmiddag för mig i en av dom bästa saluhallarna jag någonsin besökt. Fantastiskt god mat, skön atmosfär och gott att dricka. Besöker ni Lissabon någongång så är detta något jag rekommenderar er starkt att besöka! Stället heter Mercado Da Ribeira och ligger mitt emot tågstationen Cais Do Sodre och här hittar ni allt från asiatiskt till portugisisk husmanskost till charkuterier till bakelser från ovan till goda öler och viner!
 
Och jag vill rikta ett tack till mina underbara vänner som var med, jag har så mycket kärlek för er alla. Dom människorna som ni ser på bilden överst är riktiga vänner och dom som jag har känt längst här nere, shit vad vi har svurit åt våra kunder på jobbet och shit vad roligt vi har haft på olika dansgolv runt om i Lissabon, haha!
Jag är så glad över att jag har lärt känna er och har er! 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela