elviraterese.blogg.se

Pantene Pro-V Kapslar

Publicerad 2015-10-11 11:35:40 i Allmänt,



Godmorgon!

Att få vakna upp utvilad och veta att idag ska man göra ingenting, det måste vara den största vardagslyxen av dom alla, iallafall för mig!

Idag ska jag inte göra någonting förutom att ta hand om mig själv, det ända planerade är hemmaspa. Manikyr, pedikyr, skrubbning och hårinpackning. Jag tänkte testa dessa nya kapslar från Pantene, någon som har testat dessa? Det ska vara som en hårinpackning fast en oerhört koncentrerad formula som du med slitet och torrt hår ska se positiva resultat med på en gång. Du applicerar den även som en vanlig hårinpackning, fördela i längderna och främst ut i topparna mellan schampoo och balsam, låt verka 1 minut och skölj ur. 
Med tanke på hur torrt mitt hår är nu så hoppas jag kunna återfukta mitt stackars krull med detta. Resultatanalys kommer!

Nu är det frukostdags, ha en fin söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela