elviraterese.blogg.se

100%

Publicerad 2016-04-12 23:50:58 i Livet,



Titta vilka godingar som flyttade in hos mig idag! Jag är så glad över dom, men dom glappar nååååågot på bredden vid hälsenan, brukar Adidas ha breda skor? 

Jag har precis gått och lagt mig, imorgon har jag en fullspäckad dag. Vid klockan 10 har jag tid hos frisören, när jag är klar där ska jag hem till en vän jag inte träffat på år och dar, efter det till MVC och så har jag tvättid på kvällen. Mitt liv är som en ketchupflaska, allt händer på samma gång!
Jag hoppas att ni har haft en fin dag, så hörs vi imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela