elviraterese.blogg.se

Nytt till bebis

Publicerad 2016-04-11 17:45:00 i Graviditeten,

Titta vad jag råkade springa på inne på Kappahl's rea för småbarn. Jag dör över alla dessa söta små kläder och jag kan bara inte få nog av att införskaffa små fina plagg till min lilla dotter! Även om jag har förstått att dom växer ur dom första kläderna på bara några veckor ( :< ) så kan jag inte låta bli. Man önskar ju att dom kunde ha det här som är mest smått några månader i alla fall. Så att jag tycker att det är lite svårt att avgöra vilka storlekar man bör satsa lite mindre på och vilka storlekar man kan satsa lite mer på.
Den här fina lilla koftan och dom här gosiga små byxorna med ankstjärt (jag kallar det för ankstjärt när bebisbyxor har små volanger på rumpan för att det ser ut som små stjärtfjädrar... typ? Haha. Eller det kanske är fler som kallar det för ankstjärt?) hittade jag som sagt inne på Kappahl och jag tror att jag betalade ca. 170:- för båda plaggen, taget!
 
             
 Är det några av er lite mer erfarna mammor som har tips på vilka storlekar jag borde införskaffa lite mer kläder i och vilka storlekar man kan vara lite försiktig med så får ni jätte gärna dela med er av tipsen i kommentarsfältet <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela