elviraterese.blogg.se

Slottsfika

Publicerad 2016-04-02 18:37:00 i Livet,

 
Hej på er!
 
För en liten stund sedan så kom jag hem från Ekebyhovs slott, jag älskar det stället! Det är ett av vårt lands äldsta gods/slott, byggt i trä. Det är så vackert och det sitter så mycket historia i väggarna. Jag och min fina, älskade lilla mamma tog oss en promenad dit för en slottsfika. Så skönt och avkopplande att bara sitta och prata om allt och inget och dricka kopp efter kopp med kaffe. Men hallå, väderguden, vad hände med våren?! Det är vårtecken överallt i form av krokusar, blåsippor och fågelkvitter men jag saknade värmen och solskenet idag.
 
Nu blir det tacos och filmmys här hemma hos oss. Precis som jag önskade spendera den här lördagskvällen! Trevlig kväll, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela