elviraterese.blogg.se

Tössebageriet

Publicerad 2016-03-13 23:39:28 i Livet,


Go'kväll!
 
Hoppas att ni har haft en jätte fin söndag och att ni är utvilade och redo för en ny arbets/skolvecka!
Jag har haft en supermysig söndag, jag åkte in till Karlaplan och mötte upp min vän Reneé som jag inte träffat på år och dagar för en fika på Tössebageriet. Senaste gången vi sågs var innan jag flyttade till Portugal sommaren 2014 så vi hade en del att ta igen, underbart med en ordentlig recap! <3 Det var första gången jag var på det populära fiket Tössebageriet som är kända för sin "semmelwrap" som Reneé testade på och det är verkligen ett ställe jag rekommenderar er att testa! Ett charmigt, traditionellt konditori.
 
Nu ska jag lägga mig så att jag vaknar upp utvilad imorgon, efter en veckas sjukdom så ska det faktiskt bli skönt att komma tillbaka till jobbet igen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela