elviraterese.blogg.se

Grattis på födelsedagen älskade människa!

Publicerad 2016-05-13 12:59:19 i Livet,

 
 
Idag säger vi grattis till den här vackra, starka, underbara kvinnan! 
Min trygghet, stöttepelare, kompis, mamma och mormor till mitt barn. Jag älskar dig så otroligt mycket och du betyder obeskrivligt mycket för mig mamma, även om vi bråkar och tjaffsar då och då och är helt olika till sättet så finns du alltid där för mig och jag lovar dig att jag alltid kommer att finnas där för dig. Jag älskar att vi har roligt och skrattar tillsammans och att jag kan prata om allt med dig. Grattis på födelsedagen!
 
 
Jaha hörrni, vad står på schemat idag då? 
Imorse var jag hos barnmorskan och kollade bebis, allting såg fint ut men hon verkar ändå inte har några planer på att komma ut än på ett tag... :( Man vet ju aldrig, det kan ju vända och sätta igång när som helst men vi började ändå att prata om ultraljud och igångsättning. Klart att vår lilla tös ska vara envis och ligga kvar där inne, är inte ett dugg förvånad med tanke på hur envisa båda hennes föräldrar är, haha. Typiskt. 
Efter MVC gick jag hem och vilade, har jätte mycket foglossning efter att ha gått mycket igår så har ont i ljumskar och över blygdben idag, men nu kommer snart Olof hem, då blir det en liten lunch-picknick i solen, sedan ska jag baka tårtbottnar för första gången (!) då jag råkade ta på mig att stå för tårtan imorgon på mammas födelsedagsfirande, vi får se hur detta slutar!
 
--- Psst! Det ringde precis på dörren och utanför stod ett bud med ett roligt och efterlängtat litet paket, berättar mer om det för er senare! ---

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-13 14:21:38

Grattis! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela