elviraterese.blogg.se

Morning Vibes

Publicerad 2016-03-27 10:26:24 i Livet,



God morgon! <3

Hoppas att ni har haft en fin påsk och är mätta och belåtna efter all mat och godis. 

Jag har precis börjat påskdagen på bästa sätt med lite egentid, en kopp kaffe, bläddrandes i ett magasin för vår/sommar 2016. Inspiration! I bakgrunden ser ni min nya, underbara kimono från HM, jag älskar den! Så fint hur den svarta spetsen bryter av med det gammelrosa.

Nu ska jag snart iväg och hämta upp min älskling. Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela