elviraterese.blogg.se

Nyopererad

Publicerad 2016-04-20 17:07:15 i Livet,



Sådär! Nu har jag precis kommit hem från vårdcentralen efter att äntligen ha opererat höger stortå för nageltrång. Jag har alltid haft problem med nageltrång på båda mina stortår, men nu hade det utvecklats till en större infektion på högerfoten (blä). Och även om man är bedövad så att man inte känner själva smärtan så höll jag som är så känslig på att tuppa av när jag kände att dom var där och joxade utan att jag kände något (men tur var väl det..). Hoppas att mitt nageltrång aldrig kommer tillbaka igen! Så att nu ligger jag och väntar på att bedövningen ska avta, sen ska jag åka och hämta ut en till babybox. Yay! 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-04-29 11:42:16

Jag har följt din blogg i ca. 2 veckor nu och jag blir verkligen inspirerad av dig! Jag heter Lisa är 17 år och kommer från Jönköping. Jag har alltid drömt om att bli mamma tidigt, precis som du! Men hallå nog om mig! Jag tycker du ska uppdatera din blogg lite oftare, det verkar hända så mycket kul i ditt liv! Har du funderat på videoblogg-inlägg? Kan tänka mig att du har en sååå vacker röst!! Kan du inte ha med din Olof också? Han verkar vara en sån gentleman!!!! När kommer din lilla bebis förresten? // Lisa

Svar: Hej Lisa! Åh vad glad jag blir! Detta inspirerar verkligen mig till att ta tag ordentligt i bloggen, nu har jag mer tid när jag äntligen är mammaledig! Angående videoinlägg har jag absolut tänkt på detta, men har inte rätt utrustning.. men ska se om jag kan fixa ihop någonting! Bebis kommer när som helst nu! Beräknad 18 maj!Kram på dig!
elviraterese.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela