elviraterese.blogg.se

Shoppingsug & Kurs

Publicerad 2016-04-07 14:34:25 i Livet,

Hej torsdag!
 
Jag är fortfarande hemma med ont i fogarna, haha. Både igår och idag, men idag är det dock lite bättre så jag ska nog kunna ta mig iväg till jobbet imorgon. Jag blir så sjukt uttråkad av att bara ligga hemma och så blir jag frustrerad när jag inte kan göra någonting utan blir tvingad av min kropp att bara ligga still, jag är en sån person som vill ha saker att göra och blir grinig och på dåligt humör av att göra absolut ingenting. Blöh. Det är inte bara trist för mig, utan även plånboken tar skada haha, eftersom att när jag har läst alla nyheter på alla nyhetssajter, läst alla bloggar och kollat alla youtubeklipp som finns (seriöst, typ alla) så börjar det klia i fingrarna och shoppingsuget kommer fram. Don't blame me, blame the preggo monster. Så jag klickade precis hem ett par vita Adidas superstars, yeeyy! Jag vet att typ alla har sånna, men jag tycker att dom är så jäkla snygga så what the hell som man säger, jag ba körde. Så nu ska jag också få pryda mina nätta små fossingar i ett par vita godingar, hurra!
 
Nu ska jag snart ta mig iväg (för första gången på tre dagar, äntligen!) och möta upp min karl för att sedan ska vi till Danderyds sjukhus på en kurs. "Inför förlossningen" heter den, jag har ingen aning om det är en bra kurs eller om det bara kommer vara slöseri med tid. Men i och med att vi aldrig har gjort detta förut och att ALLTING är helt nytt så tänkte jag att det var värt att prova. Jag vet inte vad vi kommer få för information där, men då jag inte har läst över huvud taget om hur en förlossning går till förutom att barnet ska ut så tror jag nog att jag kan lära mig en hel del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela