elviraterese.blogg.se

Babyshower!

Publicerad 2016-05-13 18:15:19 i Graviditeten,

För ungefär en månad sedan så blev jag överaskad av vänner och familj med en babyshower! Min mamma hade anordnat en hur fin babyshower som helst där hon hade bjudit in mina underbara vänner, fixat med typiska "babyshowerlekar" och pyntat hur fint som helst. Den var perfekt för mig! Tack lilla mammsen för att du ordnade det så bra, tack till mina vänner för att ni kom och förgyllde dagen och tack för alla fina presenter som vi fick!
 
Här kommer en bildbomb!
 
 
Fina vänner! 
 
Andra sidan bordet! :D 
Ingel & Salma 
Min söta kusin, Caroline! 
Faster & moster 
Småkusinerna! 
Jag & Ami 
<3 
Jag & min älskling  
Alla fick med hjälp av snöre gissa omkretsen på min mage, den som var närmst vann! (Tips på lek!)
Min Olof <3 
 
 
Jag & mamma <3 
 
En blöjtårta som mamma hade stått och gjort för hand (!!) hur fin som helst :D 
 
 
 
Glad tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela