elviraterese.blogg.se

Lunch i solen

Publicerad 2016-05-12 20:37:16 i Livet,



Hej på er! 

Nu är jag hemma och har kraschat i sängen i väntan på middag efter en helt underbar dag i ett soligt Stockholm tillsammans med min älskade Lovisa!
Vi promenerade från city, genom ett schlagerfyllt Kungsträdgården, förbi slottet, upp för Götgatsbacken för att till sist hamna på Kvarnens uteservering på Medborgarplatsen. Där satt vi i flera timmar, njöt av solen, käkade lunch (rekommenderar varmt deras räksallad, den var grym!!), snackade om allt mellan himmel och jord, man har ju lite att ta igen efter att ha befunnit sig på olika kontinenter dom senaste åren.. Sen tog vi en glass i solen. 
Tack för en underbar dag älskade vän! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela