elviraterese.blogg.se

12/12

Publicerad 2015-12-01 11:53:00 i Livet,

 
Kapitel 12 av 12 det här året. Det är första december och jag har den bästa dagen på länge. Det var länge sedan jag kände att saker och ting går min väg, men det kanske är nu det vänder! Den energin och positiva inställningen jag har idag har jag saknat ett tag!
Mitt vackra Stockholm visar sig från sin bästa sida med strålande sol och en liten plusgrad, jag springer och signerar kontrakt och jag har fått se mitt första snöfall på länge och det lilla barnet inom mig jublar och hoppar jämfota. Jag är glad idag, och det känns fantastiskt!
 
Nu blir det lunch med min fina mamma, jag hoppas att ni kan njuta lika mycket av denna vackra tisdag som jag tänker göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela