elviraterese.blogg.se

Chikken Tikka Tradition

Publicerad 2015-11-03 21:51:00 i Allmänt,

 
Hej på er!
 
Hoppas att ni har en fin tisdag! 
 
Igår var jag och min närmsta vän Rebecca ute och käkade indiskt och var på bio, vi passade på att fira min födelsedag i efterskott och så ville vi ha en helt egen, mysig kväll tillsammans. Rebecca var en av dom första personerna jag träffade när jag flyttade ner hit till Portugal. Jag blev placerad utav företaget i samma lägenhet som henne och vi blev tighta på en gång. Jag tror aldrig att jag har hittat en annan människa så fort och sedan dess har vi hunnit med det mesta tillsammans, sjuka utekvällar, killar, tårar, bråk, kärlek, äventyr, bakishäng osv. Och när det var bakishäng som gällde, så var det chikken tikka masala som gällde och vi hittade ett indiskt litet hak i närheten vi traskade iväg till i våra mjuksikläder och slarvigt uppsatt hår, vi blev något av stammisar på haket. Sedan vi flyttade därifrån så har denna tradition tyvärr inte hållts vid liv så bra, så vi tänkte att nu kör vi en sista gång innan jag flyttar hem och självklart så kände personalen igen oss!
 
Tack älskade vän för en skön kväll med mycket nostalgi och tack för allt som vi har gjort och gått igenom tillsammans! Jag älskar dig ❤️

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2016-01-18 00:43:00

❤️

Postat av: Rebecca

Publicerad 2016-01-18 00:43:01

❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela