elviraterese.blogg.se

since last time

Publicerad 2015-11-24 12:42:49 i Livet,

Hej alla vänner!
 
Det var ett tag sedan.. Nästan en månad sedan!
Men det finns en förklaring till detta uppehåll och den förklaringen är helt enkelt omställning. Jag har flyttar hem till Stockholm igen, jag har börjat studera på distans, jag har sakta men säkert försvenskat mig igen men oj vad lång tid det tar innan man blir van vid att förstå alla skyltar, att folk förstår allt jag säger och att känna igen sig överallt. Det är en märklig känsla, men det är så mysigt att vara tillbaka. Till och med julkänslan börjar sakta men säkert att smyga på. Men nu blir det fart igen. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela