elviraterese.blogg.se

Söndag

Publicerad 2015-10-12 00:43:57 i Allmänt,


Hej på er! ❤️

Åh vilken mysig dag jag har haft idag. Den bestod som sagt var av hemmaspa, kapslarna från Pantene Pro-V har hittills visat sig väldigt bra! Dom har resulterat i återfuktat och mjukt hår, men jag tänker fortsätta med resten av förpackningen innan jag rekommenderar! Efter detta så blev det storkok, vi brukar försöka göra ett-två större kok per vecka, så skönt att slippa laga mat efter jobbet!

Nu är det läggdags för mig, jag har öppning av kontoret imorgon vilket betyder att jag behöver gå upp vid 05! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela