elviraterese.blogg.se

The Walking Dead

Publicerad 2015-10-20 21:16:31 i Allmänt,


Hej hörrni!

Vilken dag! Jag är helt slut och ligger utslängd i sängen, mycket på jobbet och sedan att fastna i portugisisk rusningstrafik, det tar på krafterna vill jag lova!
På vägen hem passerade det ett så mysigt skyfall, det kanske låter bortskämt för er som befinner er hemma i Sverige haha, men här har vi inte mycket regn om året och jag råkar vara en person som älskar regn.

Menmen, slutpratat om vädret. Dags för Walking Dead (ooooooh myyyy vet knappt vart jag ska ta vägen så spännande, vem är det som förstör deras plan?!) och godis. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela