elviraterese.blogg.se

Rainy Day

Publicerad 2015-10-10 15:11:00 i Allmänt,

En regnig lördag i Lissabon.

Jag sitter inne på kontoret och längtar hem till en varm dusch!

Denna bloggen har jag valt att starta upp då jag behöver någonstans att ventilera och dela med mig. Det kommer att handla om allt mellan himmel och jord, men ni kan se det som en alltiallo-blogg. Från kärlek till orättvisor, till vardag till åsikter till musik osv. Inom en snar framtid kommer ni även att få hoppa på och följa med mig på min livs resa som kan beskrivas bäst med Skräckblandad förtjusning, det ska bli så spännande!

Välkomna!

 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2015-10-10 15:11:37

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela