elviraterese.blogg.se

Äntligen helg!

Publicerad 2016-04-01 21:12:00 i Livet,

Hej på er!
 
Åh vad skönt med helg! Jag har verkligen haft den sämsta veckan på länge och den har känts så otroligt lång, trots att den har varit en dag kortare..?  Det känns som att jag bara har haft en massa motgångar, allt ifrån otur med otrevliga busschaufförer till att ha mycket att göra på jobbet, så trist. Och den här tröttheten jag har haft... my god! Gör det verkligen sån skillnad att ställa fram klockan en ynka liten timme?! Det trodde jag aldrig, helt sjukt!
 
Den här helgen har jag inget speciellt planerat förutom på söndag, vilket känns så skönt. Jag vill göra så lite som möjligt, bara sova ut och sedan  ligga i sängen och filosofera, haha. Jag fyndade på bokrean på lunchen idag, så ska njuta med en bra bok då jag har lite "egentid" medans min älskling är ute och verkliggör sin nya hobby; fiske. Såg ni förresten att Kenza's märke Ivyrevel lägger ner från och med idag? Så himla tråkigt! Jag undrar vad det beror på.. vi lär ju få reda på det förr eller senare. Så trist, hon som har kämpat så hårt för det, men hon har ju samtidigt hintat om att hon har nåt annat stort på g... spännande! Kenza verkar vara en sådan sympatisk och bra människa, hon är en sån man liksom tycker om utan att känna henne, keep it up, you go girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela