elviraterese.blogg.se

Söndag

Publicerad 2016-04-03 21:48:00 i Livet,

Hej på er!
 
Idag har jag varit på introduktionskurs för att få påbörja min övningskörning inför körkortet, äntligen! Det känns så skönt att vara igång med det och att äntligen få börja övningsköra! Efter kursen käkade jag lunch med mamma och pappa sedan gav sig jag och pappa iväg till en större parkeringsplats och påbörjade övningskörandet lite smått. Jag är så taggad, men det är läskigt. Vi övade på att backa och parkera, shit vad svårt det är att bedöma storleken på bilen när man sitter i?! Det gick ändå bra för att vara typ första gången jag sitter bakom en ratt tycker jag.
 
Nu är jag så trött och det är så skönt att den här veckan äntligen är över. Som jag nämnde i fredags har det varit den sämsta veckan på länge, även om jag har gjort en del trevliga saker också. Men ni vet när det känns som att allting går lite i uppförsbacke varje dag. Man är inte på topp helt enkelt. Jag ska skära upp lite vattenmelon, göra te och lägga på en ansiktsmask som avslut på veckan, så får vi hoppas att nästa vecka blir bättre. :)
 
Love!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela