elviraterese.blogg.se

Monday

Publicerad 2016-01-18 10:23:00 i Livet,

Ny vecka, nya tag! Vilken härlig respons jag har fått på bloggen hörrni!
Måndag idag då, efter en natt bestående av en hjärna på högvarv och kanske totalt två timmars dålig sömn så vaknade jag pigg och alert vid klockan 06 av att det var någon som busade omkring i magen. Nu när det har gått ett par timmar i vaket tillstånd så vet jag knappt vad som är upp eller ner. Men det är bara att ånga på, jag sitter på kontoret och häller i mig kaffe och går igenom dagens arbetsuppgifter. Jag känner mig stressad och orolig i kroppen helt utan anledning, jag som kände mig så harmonisk igår.. men som sagt, denna dagliga ber-och dalbana!
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela