elviraterese.blogg.se

Söndag

Publicerad 2016-01-17 11:30:00 i Livet,

Vilken underbar dag jag har vaknat upp till idag!
Solen skiner in genom fönstret, det gnistrar vackert i snön utanför fönstret och jag får en härlig vårkänsla av att se att dom nyinköpta vita tulpanerna på skrivbordet har slagit ut och att få vakna upp i nya, nytvättade, härligt frasiga sängkläder. Jag känner mig fylld av energi, kärlek och glädje! Jag får passa på att njuta för det här är toppen av en berg-och dalbana som jag dagligen tar en sväng i nu när jag är gravid. Jag ska få i mig min lyxiga helgfrukost bestående av bananpannkakor med nutella, filmjölk med linfrön och en bättre kopp kaffe, sedan blir det hem till min kära far och ut och gå i det underbara vädret. Ha en toppen dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela