elviraterese.blogg.se

Februariboxen

Publicerad 2016-03-13 10:30:00 i Skönhet,


Hej på er! <3
 
Har jag några "glossies" som följer mig? Vad tyckte ni om februariboxen? Jag startade med Glossybox i januari i år och är hittills nöjd, jag tycker att det är så himla roligt att få leveransen varje månad, det känns lite lyxigt. Men jag har dock inte varit superimponerad av innehållet ännu. Men än tänker jag inte ge upp, har fortfarande stora förhoppningar och förväntningar!
 
Om än lite sent, här är vad jag fick i min februaribox från Glossybox!
 
 

1. "Oral-B 3D White Luxe Perfection Toothpaste".
- Stort plus att det var en full size-produkt, det gillar vi! Jag har dock inte testat den ännu då jag håller är mitt uppe och testar en annan tandserie nu, men den är dock slut snart, så då kör vi denna!
 

2. "Barnängen Antiperspirant NutriSkin Skyddande Vård".
- En antiperspirant, lite tråkigt kanske men praktiskt för mig dock då min deo precis hade tagit slut. Den här varianten fick jag och jag har snart använt upp den. Den doftar otroligt gott, men efter några timmar så tycker jag att den slutar skydda och jag kan ana lite svettlukt i armhålorna, så det där att den skall hålla i 48H tycker jag inte stämmer alls, men så länge den håller så doftar den underbart!
 
 
3. "Elizabeth Mott Queen of the Fill, ögonbrynsgel".
- Den här produkten har jag höga förhoppningar på men jag har inte testat den ännu. Vad jag förväntar mig: lättapplicerad, bra nyans, långhållbarhet samt enkel att tvätta bort. Återkommer med resultat! :)
 

4. "Laino testprodukter; Nourishing Body Care, Green Clay Paste & Shea Butter Hand Cream".
- Av dessa tre produkter har jag hittills endast testat "Shea Butter Hand Cream", den var oerhört fet så jag smörjde in händerna ordentligt efter en dusch precis innan jag gick och la mig och lät den verka över natten. När jag vaknade var mina händer rejält återfuktade och mjuka. Handkrämen var för fet för dagligt bruk enligt min smak, men perfekt som en handmask över natten för intensiv återfuktning. Ansiktsmasken ser jag fram emot att testa, hade glömt bort att jag hade den, hehe. Kroppskrämen får vi se när jag testar, funderar på att ha den som en fotinpackning över natten om den är lika fet som handkrämen.
 

5. Benefit "They're Real Tinted Lash Primer".
- Den här gillade jag! Of course, den var ju lite av stjärnan i den här boxen! Det är en brunfärgad ögonfransprimer som man kan ha både under sin vanliga mascara som just primer eller bara använda den som mascara för att få en naturlig, fyllig look! När jag har använt den som primer tycker jag inte att det är någon superskillnad, men jag älskar resultatet som blir när jag använder den som mascara. Resultatet blir verkligen naturligt samtidigt som den gör fransarna fylliga och längre, perfekt när man ska till jobb eller har en helgdag då man bara vill fräscha till sig lite men inte spackla på sig för mycket.
 
Av mig får denna box 4/5 poäng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela