elviraterese.blogg.se

Jimmy's Steakhouse

Publicerad 2016-03-12 23:50:53 i Livet,

Hej på er!
 
Nyligen hemkommen från en sjukt trevlig och god födelsedagsmiddag på Jimmy's Steakhouse på Tjärhovsgatan. Vi firade som sagt min fina moster Johanna som fyllde 40 i början av månaden.
Jag åt en fantastiskt god ryggbiff och delade en saffrans-Créme Brulée med Olof till efterrätt. Jag seriöst rullade där ifrån efter, det känns verkligen att det är någon som tar en massa plats i magen nu för att jag blir mätt efter två klyftpotatisar och en liten bit kött, då måste jag sitta och smälta det innan jag kan fortsätta och ta en tugga, sedan smälta osv. Kom uut nu min lilla skit, jag vill ha plats i magen för mat! :D Efter middagen så promenerade jag, Olof, min lillebror och hans tjej ner till Slussen och åkte hem, nu ska jag sminka av mig och sova.
 
God natt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela