elviraterese.blogg.se

Mammaledig!

Publicerad 2016-05-12 10:57:00 i Livet,

Hej fina ni!
 
Jag har inte försvunnit från jordens yta, även om man kan tro det! Jag har haft så himla mycket på senaste tiden, dels på jobbet, sedan så fick jag strul med min dator så att jag inte kunde blogga när jag ville. Men, nu hörrni, nu är jag back on track och vet ni vad? Jag är äntligen mammaledig! Hurra! Det är så jäkla skönt! Jag har varit ledig sedan förra onsdagen och har påbörjat en rad olika projekt. Jag är en sån person som hatar att inte ha någonting att göra, så därför ser jag till att få någonting att göra om jag inte har någonting planerat. Japp!
 
Några av mina projekt jag haft den senaste veckan:
 
  •  Barnsäng (nästan klart)
  •  Operation Få till en kallare blond färg (Ej påbörjat)
  •  Försäkringskassan (dock löst nu, men suck...)
  • Skötbord (check!)
  • Se till att allting är klart innan bebis kommer! (I det stora hela är det klart)
 
Jag har fått jätte fin feedback från några av er men också flera önskningar om bättre update och nu kan ni förvänta er en mycket bättre uppdatering! Jag har så sett fram emot att vara hemma och då även kunna satsa mer på bloggen. Så nu kör vi!
Nu ska jag in till stan för att träffa en av mina bästa vänner, Lovisa, som jag inte har träffat på nästan två år! Wiho! Vi hörs sen, puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elvira, 21-årig superwoman uppväxt och lever mitt liv i Stockholm efter en tid i Portugal. Som blivande mamma skriver jag om vardag, tankar, åsikter och min kärlek till olika ting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela